Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2009 10:55 - Промоционален пакет в къси гащи
Автор: susam Категория: Забавление   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
0



Живея в Захарна фабрика и съм склонен да развия тежък диабет. Много цигани, бре!Юли  е, мисля си, на хората в ушите им вече се плискат морските вълни, пясъкът хрущи под нозете им, кой ще ти чете за политически морал, и аз да съм и аз няма да чета, трябва, мисля си нещо по-морско, по-весело, стига с тези патетични текстове, стига все за Доганизъм и за Гейсергизъм. Ние си знаем, че моралът е бошлаф работа, не на нас тези, виж, в тотото по-вярваме, във футбол и филми също вярваме и как да не вярваме като гледаме вече 20 години един и същи филм между нас казано, както стотина години преди това се пръкнал като комикс- кино. Някъде го озвучиха, оцветиха, но при нас си е все с дяволска визия и червеното му е кошмарно сигнално. 
Клеветят се в него, сочат се с пръсти, кой лош кой майка кой баща, и уж си е законен, но ражда само копелета.
Замърсява ни с нечистоплътни амбиции и най-арогантно ни държи правостоящи. Иска му се да е образец за класика в жанра, но законът на Вселената  го оцени като несъстоятелен и с нисък касов успех. И хората пожелаха да бъде свален от екран!
Започна събуждането и с това се тръгва с желание за нов сценарий с коренно различен сюжет.
Но пак да си кажа - не за това ми беше думата. Искам да си сменя квартала с Хладилника, да не ми пука толкоз от политиката, да си гледам семейството и здравето, че да не се наложи безвреме и неподготвен да се преместя на Кръста.
Пак е лозенец, но името ми създава лоша асоциация.
Та, призовавам ви, не стойте по цял ден пред телевизора, движете се, срещайте се с хора, макар, че хората и те като мен - още политиката ги тресе. Но ще отмре и тази музика. Изисква го наръчникът за здраве.
И хайде на плажа! Въпреки икономическата криза - въпреки политическите глупости. Додохме карт бланш с гласовете си на Новата вълна, затова напълно заслужено и логично ни е време за разходка там, където срещу къси гащи и ваканционно настроение ще се потопим във вълните на романтиката и любовта. Промоцията важи цяло лято!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: susam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35298
Постинги: 7
Коментари: 36
Гласове: 168
Архив