Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 09:19 - Имам ли права като български гражданин?!
Автор: susam Категория: Политика   
Прочетен: 2019 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 10.03.2011 09:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знаете какво се случи преди около месец в Либия. Знаете, че там имаше количество български граждани на работа по договор. Знаете, че тези българи бяха принудени не по своя вина да се "откажат" от работните си договори и да бъдат безкрайно благодарни на Господ, че са се прибрали в родината живи и недотам здрави, защото това си е чиста проба стрес да се озовеш без работа и доходи. Аз съм един от тези граждани и бях с договор до месец септември. Но сега съм извън играта. Нямам и лев компенсация-неустойка за прекъсването на този договор поради форс мажорната ситуация. Нямам и вина за това прекъсване, но поемам своя дял от пропуснати ползи и вреди над самочувствие и психичен комфорт, защото съм "на улицата" без да мога да проумея къде стоят институциите в подобни случаи?! Чета, че гонят циганите от Румъния и ги компенсират с 15000 евро! И питам - имам ли право на претенция за компенсация?...И към кого да се обърна, защото фирмата с която сключих договор за работата в Либия ми предлага да подпиша за месец неплатен отпуск и след това да се предоставя на бюрото по труда като съкратен, без да съм имал законов скрок за предизвестие...
Все се надявам, че би трябвало да се реагира по-адекватно от самата ни държавна политика и да се потърси дължащото ни се на мен и на такива като мен обезщетение от държавата Либия.



Гласувай:
18



1. анонимен - Кокетниченето на организации с ...
10.03.2011 10:00
Кокетниченето на организации с етносите, на гърба на местното население, довежда да ограничаване на правото им на протест срещу тоталната подмяна на правилата на живота им.Натрупва се напрежение, което в ключов момент отпушва първични реакции.
цитирай
2. анонимен - от Италия, не от Румъния
10.03.2011 10:26
Ромски семейства, които напускат лагери в Италия и се връщат в родината си Румъния, могат да получат по около 15 000 евро, които им се изплащат най-вече като месечни вноски и за възстановяване на домовете им в родината
цитирай
3. анонимен - Имам ли права като български гражданин?!
10.03.2011 11:36
Ако съм българин живеещ в Сърбия и Македония, нямам тези права.Българите в тези две държави са жестоко преследвани затова,че са българи.Ние като държава не правим нищо за тяхната защита и по този начин насърчаваме властите в Сърбия и Македония да засилват репресиите върху нашите сънародници.
Ви ни занимавате с българските емигранти, доброволно емигрирали в чужбина.Аз говоря за българите родени и живеещи в деспотични държави като Сърбия и Македония, които са преследвани и тероризирани заради българския си произход.
За тези наши нещастни сънародници няма ли някой в България да се замисли, да направи нещо в тяхна подкрепа?
цитирай
4. анонимен - напиши писмо до съда в Хага
10.03.2011 13:39
напиши писмо до съда в Хага
цитирай
5. анонимен - Най-мразя емигранти да ми обясн...
11.03.2011 12:16
Най-мразя емигранти да ми обясняват колко е шибана страната ни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: susam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35325
Постинги: 7
Коментари: 36
Гласове: 168
Архив